Ook in deze nieuwsbrief van de Koepel Gepensioneerden vindt u een annoncering van een door de Koepel Gepensioneerden, i.s.m. de Seniorencoalitie en lokale organisaties, georganiseerde bijeenkomst ‘Krachtig ouder worden’. Dit voor senioren uit de regio georganiseerde congres vindt plaats op woensdag 25 september in het theater de Speeldoos in Baarn en is voor iedereen toegankelijk. Lees hier de nieuwsbrief.

Tevens wordt in deze nieuwsbrief opgeroepen voor Nieuwe Leden bij de Schrijversclub. Het kleine team van vaste schrijvers van de Koepel kan wel wat versterking gebruiken, m.a.w. men is op zoek naar enthousiaste mensen die het leuk vinden om af en toe een artikel te schrijven over onderwerpen die interessant, vermakelijk of leerzaam zijn voor senioren. Geïnteresseerd? Lees de nieuwsbrief.